Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

close
MyLady

Szukaj

Rozmiary

Producenci

Promocje

Wszystkie promocje

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza, iż zapoznał się on z poniższym regulaminem i akceptuje wszystkie postanowienia w nim zawarte.

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy MyLady prowadzony przez firmę Joachim Stańczyk z Gdańska pod adresem www.mylady.pl.

Dane firmy:

JOACHIM STAŃCZYK

ul. Wolności 58/2
80-538 Gdańsk

NIP 583 - 213 - 98 - 63

REGON 221150180


Bank: Alior Bank 

Numer konta:

32 2490 0005 0000 4000 3287 4123

Konto do przelewów zagranicznych:

BIC (SWIFT): ALBPPLPW

IBAN: PL32 2490 0005 0000 4000 3287 4123

 

Siedziba sklepu (wysyłka, odbiory osobiste):

MyLady.pl

ul. Sokola 19

80-654 Gdańsk



II. Składanie zamówienia


  1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym MyLady.pl - zwanym dalej Sprzedającym.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu, poprzez pocztę e-mailową, oraz telefonicznie pod numerem +48 721 753 262. W przypadku zamówień poprzez pocztę e-mailową, Kupujący musi podać szczegółowe dane zamawianych towarów (symbol wyrobu, rozmiar, kolor, ilość, itp.) oraz swoje dokładne dane teleadresowe.
  3. Formularz z zamówieniem musi zawierać wszystkie niezbędne dane Kupującego, o które będzie on proszony po dokonanych wyborach towarów i przejściu do finalizowania zakupów. W przypadku, gdy na formularzu dane Kupującego będą niekompletne lub nieprawdziwe, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
  4. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, Kupujący może dokonać swojej rejestracji w sklepie i przy kolejnych wizytach i zakupach, jedynie się zalogować, bez konieczności podawania swoich danych w formularzu zamówienia. W przypadku nie rejestrowania się w sklepie, z każdą kolejną wizytą w sklepie i nowymi zakupami Kupujący będzie musiał ponownie wypełnić dane w formularzu zamówienia.
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następny dzień roboczy.
  6. Każde potwierdzone zamówienie przesłane przez Kupującego jest następnie potwierdzane przez Sprzedającego pocztą elektroniczną najpóźniej na następny dzień roboczy po jego otrzymaniu. Potwierdzenie przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
  7. W przypadku braku zamówionego artykułu w magazynie Sprzedającego, Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia. Kupujący może wyrazić chęć realizacji zamówienia przez Sprzedającego w terminie późniejszym, niezbędnym np. do sprowadzenia artykułu do sklepu.
  8. Wszystkie ceny wyrobów podawane są w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

 

III. Realizacja zamówienia


  1. Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DHL. Wysokość kosztów przesyłki zależy od wartości zamówienia oraz od wyboru jednej ze wspomnianych wyżej firm spedycyjnych. Dokładne koszty oraz dostępne opcje sposobu dostawy podawane są każdorazowo na dole zawartości koszyka oraz w zakładce koszty wysyłki.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Termin otrzymania przesyłki przez Kupującego = czas realizacji + czas dostawy (przesyłka kurierem dostarczana jest na drugi dzień, natomiast Paczkomaty 24/7 do 2 dni roboczych). W przypadku zapłaty za zamówiony towar przelewem na konto Sprzedającego, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpłynięcia powyższej kwoty na konto Sprzedającego.

  3. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia spowodowane złą pracą firmy przewozowej.

 4. Na życzenie Kupującego istnieje możliwość odbioru przez niego zakupionego towaru osobiście w siedzibie Sprzedającego.

 

IV. Płatności


  1. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    ° przy odbiorze za pobraniem,
    ° dokonując wcześniejszej wpłaty na konto Sprzedającego
    ° korzystając z przelewów on-line (dotpay)
    ° płacąc kartą kredytową korzystając z przelewów on-line (dotpay)
    ° płacąc gotówką w siedzibie Sprzedającego po wcześniejszym ustaleniu z nim daty i godziny.
  2. W przypadku wpłaty na konto prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wpłaty.

 

V. Zwroty, wymiana i reklamacja


  1. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827,  kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany, wymieniany lub reklamowany towar należy wówczas odesłać Pocztą Polską na adres:

 

MYLADY.PL - JOACHIM STAŃCZYK

Urząd Pocztowy Gdańsk 8

ul. Stryjewskiego 19

80-608 Gdańsk

LISTOMAT


wraz z wypełnionym FORMULARZEM oraz dowodem zakupu (paragon załączony jest do listu przewozowego). Dla Państwa wygody do każdego zamówienia dołączony jest formularz zwrotu/wymiany/reklamacji. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktów wraz z najtańszymi kosztami przesyłki dostępnymi w sklepie. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania odesłanego towaru. Kupujący odsyła zwracany towar na swój koszt. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary czyste, wolne od zapachów (perfumy, kremy, itp.), kompletne i z metką. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają zwrotom.  Zwrot płatności jest realizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


  2. W przypadku wymiany towaru na inny, prosimy o odesłanie wymienianego wyrobu na adres j.w. wraz z formularzem wymiany, który należy pobrać TUTAJ. Formularz można również wypisać odręcznie lub wysyłając e-mail na adres reklamacja@mylady.pl., w tytule wiadomości podając numer zamówienia. W naszym sklepie JEDNORAZOWA wymiana jest zupełnie za darmo - nie pobieramy opłaty za powtórną wysyłkę wyrobu. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają wymianie.


  3. Wadliwy lub uszkodzony towar podlega reklamacji w ustawowym terminie. Należy wówczas odesłać go na adres j.w., wraz z dowodem zakupu, dokładnie opisując na odrębnym formularzu przyczynę reklamacji. Formularz reklamacji należy pobrać TUTAJ. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi Sprzedający i zostaną one zwrócone Kupującemu w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedającego przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony przez pocztę, bądź kuriera, może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny.
  4. Ewentualne zwroty, wymiany i reklamacje zakupionych towarów mogą być dokonywane wyłącznie poprzez sklep MyLady.pl i tym samym nie mogą one być zgłaszane i dokonywane w innych punktach sprzedaży, w tym salonach firmowych i patronackich producentów, którzy za pośrednictwem sklepu MyLady.pl oferują swoje wyroby.
  5. Podstawą dokonania zwrotu lub reklamacji będzie wcześniejsze powiadomienie Sprzedającego o tym fakcie poprzez wysłanie e-maila z odpowiednią informacją na adres reklamacja@mylady.pl.

V. Zastrzeżenia prawne


  1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe, które uniemożliwiły realizację umowy.
  2. Administratorem bazy danych osobowych jest Joachim Stańczyk. Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art.32, ust.1, pkt 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.
  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.

4.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstą- pienia od umowy;

  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  11. zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827

  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.