Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

close
MyLady

Szukaj

Rozmiary

Producenci

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie:

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Odpowiedź:

Aby złożyć zamówienie w MyLady.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zamówienia można składać również poprzez pocztę elektroniczną na adres sklep@mylady.pl. Zachęcamy jednak do założenia konta w MyLady.pl, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień oraz możliwość śledzenia przesyłek.

Pytanie:

Jakiesą zalety rejestracji?

Odpowiedź:

Rejestracja w MyLady.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości:

- dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje konto” aktualnego statusu złożonego zamówienia, a także dostęp do historii poprzednich zamówień;
- łatwiejsze zakupy kolejnym razem – dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu;
- bezzwłoczna informacja o nowościach i wyprzedażach – dzięki rejestracji mają Państwo możliwość korzystania z osobistej skrzynki odbiorczej za pośrednictwem, której otrzymają Państwo informacje o promocjach przygotowanych specjalnie dla Państwa.

Pytanie:

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Odpowiedź:

W przypadku jakichkolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, istnieje opcja złożenia zamówienia telefonicznie w godzinach od 8 do 16 (poniedziałek - piątek) pod numerem (+ 48 ) 721 753 262.  Składając zamówienie telefonicznie, należy podać nazwę zamawianego produktu, rozmiar i kolor oraz Państwa dane: imię, nazwisko i dokładny adres do wysyłki.

Pytanie:

Czy po złożeniu zamówienia mogę anulować zamówienie?

Odpowiedź:

Anulowania zamówienia można samodzielnie dokonać po zalogowaniu się w zakładce „Moje Konto” „Moje zamówienia”. Opcja ta jest dostępna do momentu przekazania zamówienia do realizacji. W przypadku, gdy zamówienie przyjęło już status „W trakcie realizacji”, anulowanie zamówienia możliwe jest jedynie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (+ 48 )  721 753 262.

Pytanie:

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Odpowiedź:

Aktualny stan realizacji zamówienia można samodzielnie sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce „Moje konto” „Moje zamówienia”.
Mechanizm wyświetlania statusów realizacji zamówienia jest skutecznym narzędziem pozwalającym na informowanie Państwa o etapie realizacji, na jakim znajduje się złożone zamówienie. Dodatkowo o powyższych zmianach zostaną Państwo poinformowani drogą mailową, np. w sytuacji, gdy zamówienie zostanie już wysłane. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem email: sklep@mylady.pl bądź telefonicznie pod numerem (+ 48 ) 721 753 262.

Pytanie:

Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Odpowiedź:

Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku numer dwa „Dostawa i płatność” należy skorzystać z opcji „Zmień adres dostawy”. W poniżej wyświetlonych polach należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

Pytanie:

Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Odpowiedź:

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu.